آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

چگونه 10 سال جوانتر شویم

آیا امکان دارد که 10سال به عقب برگردیم و جوانتر شویم

پزشک زیبایی با تجربه میتواند سن تقویمی شما را ده سال یا بیشتر به عقب برگرداند. در اینجا چند عمل زیبایی متداول و روز دنیا که صدر مراجعات به کلینیکها و مطبهای زیبایی قرار دارند به عنوان چند عمل برتر و محبوبتر در امر زیبایی و جوانسازیی را به شما معرفی مینماییم

فیلر:

خطوط روی صورت که نشانگر بالا رفتن سن هستند عموما شامل خط خنده و بغض و گودی زیر چشم میباشند که امروزه با یک عمل سرپایی و ساده میتوان صورتی بدون این خطوط و نشانگان پیری داشت. با بهره گیری از فیلرهای پوستی مناسب مانند ژلهای هیالورنیک اسید و کلاژن و غیره این خطوط کاملا از بین میروند و جوانی و طراوت جوانی را میتوان دوباره به چهره برگرداند.

بوتاکس:

یکی از متداولترین اعمال زیبایی دنیاست که رتبه اول درمراجعات به کلینیکها و پزشکان زیبایی را به خود اختصاص میدهد.

علت مقبولیت بوتاکس را باید در ارزان بودن و موثر بودن بوتاکس در امر زیبایی جستجو نمود.

پزشک زیبایی متبحر و باتجربه با استفاده از بوتاکس معتبر میتواند با یک جلسه تزریق بوتاکس تمامی چین و چروک پیشانی و خط اخم و خطوط ریز اطراف چشم را پاک کرده و گرد پیری را از چهره فرد بزداید.

نخ لیفت:

مانند داربست در پوست عمل میکند ونتیجه ای معجزه آسا در درمان شلی و افتادگی پوست دارد به نحوی که اگر توسط پزشک زیبایی با تجربه انجام شود در واقع فرد بدون اینکه زیر بار خطرات جراحی سنتی لیفت صورت برود میتواند پس از یک عمل نیم ساعته و سرپایی لیفت صورت با نخ نتیجه ای شگفت انگیز و رضایت بخش را تجربه نماید.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3